duminică, 31 ianuarie 2016

Bucuria celui ce oferă e tot timpul mai mare sau cel puțin egală cu a celui ce primește


În luna decembrie am trăit o poveste, care avea să îmi confirme anumite principii, anumite valori.

E atât de frumos să construiești, e atât de frumos să creezi. Gândul este forța creatoare, el ne ajuta să visăm, tot el ne mai și întristează, dar fără el nu am avea capacitatea de a pune în practică, de a materializa. Pentru toate acestea e nevoie și de puțin curaj, e nevoie de îndrăzneală. Țineți minte următorul vers: așa cum pofta vine mâncând, tot așa frica dispare acționând.

Povestea săculeților din Cristian, poveste pe care cred că o cunoașteți, e de fapt povestea mea de viață. Mi-a fost teamă că o să agăț un săculeț și că el va rămâne acolo. Îi aveam deja pregătiți pe următorii. Mă întrebam ce o să fac cu ei dacă nu vor fi ridicați. Aveam planuri de rezervă. Însă în sinea mea îmi spuneam că un proiect creat cu suflet și din suflet nu poate să nu fie o reușită. Și a fost mai mult decât atât. S-a transformat într-un mic fenomen. A fost bucuria sărbătorilor mele. Mi-am luat de acolo toată energia, iar acum am curajul, ba chiar îmi doresc să facem mai mult decât atât. Am văzut că un gest mic poate uni o întreagă cumunitate. Am învățat că mulți au nevoie doar de un mic imbold, pentru a face și ei, la rândul lor, gesturi minunate.

Mi-a fost confirmată propria teorie care spune că de la o PECI la EPIC este vorba doar despre cum privim lucrurile, că Povestea ce conține Emoție și Curaj poate deveni Inspirațională. 

Sunt adesea întrebat ce pasiuni am și îmi este foarte greu să răspund, pentru că eu fac mai totul cu pasiune, însă plăcerea de a aduce un zâmbet în plus, de a crea sau de a contribui la bucuria semenilor le întrece pe toate. 
Am scris aceste rânduri tocmai pentru că vă invit să încercați, vă invit să oferiți din ceea ce aveți, indiferent de formă. Și nu uitați! A OFERI înseamnă Omenie, Fericire, Emoție/Entuziasm, Respect și Iubire. Și mai mult decât atât, suntem ceea ce lăsăm în urmă. Să lăsăm zâmbete!